Przejażdżka testowa

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 2 |

Odebrałem amortyzator z serwisu, rower poskładałem i się przejechałem. Zaczęło się bardzo dobrze, po kilometrze jazdy dobiło mi oponę na kamieniach i zeszło powietrze z tyłu. Trochę pospacerowałem, znalazłem w domu dętkę, zmieniłem i pojechałem dalej. Trasa podobna do tej co zwykle, do parku, potem na wał na zaporze Goczałkowickiej, z tym, że starałem się unikać terenu, bo mokro i bagno.

Jechało mi się trochę dziwnie przynajmniej na początku, bo przy okazji serwisowania amortyzatora został też zmieniony skok na 120mm. Nie wiem czy to dobrze, bo rama chyba była oryginalnie pod 100mm. Z wyższym przodem jakoś mniej pewnie mi się brało zakręty. Niby to tylko 2cm, ale różnica jest większa niż się spodziewałem, w ogóle inaczej całkiem się siedzi na rowerze. Musiałem dość trochę poprawić siodełko, bo zjeżdżałem do tyłu. Jak zrobi się lepsza pogoda to przejadę się w góry go wypróbować, bo tak to ciężko powiedzieć czy jest więcej plusów czy minusów takiej zmiany.