HR max:181 ( 90%)
Rower:Kross A4

Dookoła zapory

Poniedziałek, 15 marca 2010 · dodano: 15.03.2010 | Komentarze 1 |

Pogoda trochę się poprawiła więc wybrałem się na rower. Trasa ta co zawsze, pierwszy raz w tym roku w spd. Pod koniec bardzo zimno mi było w stopy. Udało mi się zdążyć wrócić do domu zanim zaczął padać śnieg. Po drodze średnio silny wiatr, który trochę przeszkadzał, trochę pomagał. Jechało się nie najgorzej, ale mogła by już w końcu przyjść ta wiosna... Jechałem pierwszy raz z pulsometrem, ale nie wiem czy dobrze działał, bo bardzo wysoki średni puls mi wyszedł. Przez większość drogi pokazywało 170, a jak jeździłem w domu na trenażerze to miałem przy takim samym zmęczeniu avg około 150.
Kategoria 0-50km, Kross A4

Drozdzu5
| 20:44 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj Witam. :) No bardzo dziwne te Twoje spostrzeżenia dotyczące pulsometru... Generalnie to w pomieszczeniu powinny być wyższe wskazania, może coś pulsometr świruje. Widzę, że trochę kręcisz na maratonach. ;-) Zapraszam na BikeMaraton w Zdzieszowicach. Mieszkam w pobliżu i naprawdę polecam te okolice do ścigania się. Ja w zeszłym roku przejechałem 6 bikemaratonów, głównie MINI, bo od zawsze preferuje szybkie dystanse. I w tym roku planuje pojechać podobną ilość. ;-) P.S.: Powodzenia w pobijanu dystansu dziennego. Mnie jak do tej pory udało się zrobić 193,2 km w jeden dzień, tak więc także 200 km jeszcze nie osiągnięte. Pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa taprz