Rower:Trek 1.5

Dookoła zapory, przez Roztropice

Poniedziałek, 22 marca 2010 · dodano: 22.03.2010 | Komentarze 1 |

Z racji wolnego poniedziałku wybrałem się w troszkę dłuższą trasę. Pogoda ładna chociaż po drodze wiał zimny wiatr. Zdecydowanie za zimno na sam krótki rękaw, chyba będę musiał sprawić sobie rękawki.

Tam gdzie był dobry asfalt jechało się bardzo dobrze, niestety nie było go za dużo. Średnia słaba, mniej więcej porównywalna z tą na trekingu.
Jednym z powodów tego jest to, że na podjazdach średnia spadała na łeb, na szyję, a na zjazdach zamiast nadrabiać to dalej spadała, bo droga była tak beznadziejna, że trzeba było cały czas hamować i omijać dziury.

Niestety po raz kolejny uciekło mi powietrze z przodu i o dziwo nie przez te dziury i nierówności w asfalcie. Przedwczoraj po przebiciu została mała dziurka w oponie i dzisiaj właśnie do niej wlazł malutki kamyczek i przeciął dętkę.
Nie mam pojęcia co z tym zrobić, czy wymienić oponę, czy może da się jakoś naprawić. Jeżeli ktoś się na tym zna to bardzo proszę o rady. Poniżej zdjęcie:
defekt1 © mich

Trasa przebiegała dokładnie tak jak na mapce: