HR max:173 ( 86%)
Rower:Trek 1.5

Dookoła zapory

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 1 |

Na dzisiaj planowałem jakiś dłuższy trening, ale nic z tego nie wyszło, wszystko popsuła standardowa tego roku majowa pogoda. Zwlekałem z wyjazdem, aż przestanie padać i zrobi się cieplej, niestety godziny mijały i nic się nie poprawiało.

Wyjechałem po 12 licząc na to, że może po drodze przestanie padać. Oczywiście lało całą drogę, w ogóle lepiej już może o pogodzie nie piszę, bo bez przekleństw się nie da.

Ruch na drodze duży, przez co jechało się okropnie. Po pół godzinie zaczęło mi się robić zimno w przemoczone stopy, także nawet się nie zastanawiałem czy jechać jeszcze dalej i zjechałem od razu do domu.

Teraz już nie pada, ale nigdzie nie pojadę bo buty będą schnąć co najmniej do jutra.
Kategoria Trek, 0-50km

PiotrKukla2
| 18:26 środa, 26 maja 2010 | linkuj Dzisiaj przeczytałem wiadomość na naszej klasie. Nie zwróciłem uwagi na twój komentarz na blogu. Na Pętlę Beskidzką się wybieram i najprawdopodobniej pojadę na oponach Author 700x25c.
W okolicy było nawet dużo dróg z dobrym asfaltem ale nie wiem jak teraz po tych ostatnich deszczach.Dobrą trasą była trasa z Bielska przez Bystrą, Buczkowice, Szczyrk do Wisły i dalej przez Ustroń, Goleszów, Skocz ów do Bielska. Jest teraz remont ulicy Bielskiej w Skoczowie więc są tam straszne dziury ale jak skończą to powinien być dobry asfalt. Dobry asfalt jest na odcinku Cieszyn-Pawłowice, Pszczyna-Żory czy Pszczyna-Oświęcim oraz Oświęcim-Kęty. Dobry asfalt położono niedawno na odcinku Kubalonka-Wisła oraz Międzyświeć-Skoczów. Jeszcze znalazło by sie kilka odcinków z dobrym asfaltem. Najczęściej jeżdżę sam czasami zdarza się że ktoś mi towarzyszy ale rzadko.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa encic