HR max:183 ( 91%)
Rower:Trek 1.5

Trening

Wtorek, 22 czerwca 2010 · dodano: 22.06.2010 | Komentarze 0 |

Trasa dookoła zapory, wersja z większą ilością podjazdów, taka jak na mapce na dole. Planowałem wczoraj trochę pokręcić, ale pogoda była taka, że szkoda gadać.
Dzisiaj już lepiej, więc wybrałem się na trening.

Jechało się dobrze, dość silny wiatr od północy, czasem przeszkadzał, czasem pomagał. Gdzieś pod koniec zauważyłem, że jedzie jakiś kolarz dość szybko daleko przede mną. Oczywiście znowu mi coś odbiło i zacząłem go gonić, jechałem cały czas 36-39km/h i po paru km udało mi się go dojść. Tętno przy tej pogoni miałem wyższe niż na najbardziej wymagającym podjeździe - 183.

Parę km jechałem za tym kolarzem, potem jednak było trochę pod wiatr i głupio mi było tak jechać za nim, więc wyszedłem na zmianę. Trochę za mocną i za długą jak na mnie, także później miałem już problem nawet utrzymać się na kole.

Po za tym pulsometr znowu nie działał, co chwile tracił sygnał. Chyba będę musiał uzbierać trochę i kupić jakiś porządny.