HR max:184 ( 92%)
Rower:Trek 1.5

Nowy rekord

Sobota, 26 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 0 |

Trasa dookoła zapory, tak jak zawsze, zaczynałem w kierunku Goczałkowic.
Miałem dzisiaj zmienione opony na te co były wcześniej 700x25C, trochę się obawiałem kapcia, bo raczej delikatne te opony, ale obyło się bez.

Od początku jechałem na rekord, trochę musiałem zwolnić na wale na zaporze, bo sporo ludzi tam było, no i standardowo trochę straciłem na przejazdach przez tory. Nie zwróciłem uwagi ile straciłem na wale, ale przez tory to było to gdzieś ok. 0,2 km/h, niby nic ale przez ostatnie 13km miałem problem to nadrobić.

Wyjechałem jakieś pół godziny za wcześnie, bo liczyłem na to, że na początku wiatr będzie pomagał, a w połowie drogi uspokoi, niestety w końcówce dalej delikatnie przeszkadzał, dopiero gdzieś 3km przed końcem było bezwietrznie.

No, ale mimo wszystko udało się minimalnie pobić ostatni rekord (33,9km/h), dzisiaj wykręciłem 34,04km/h. Pulsometr niestety już działał chyba nie będzie, ale z pewnością średni puls wyszedłby powyżej 165.