HR max:180 ( 90%)
Rower:Trek 1.5

Nowy rekord

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 21.07.2010 | Komentarze 0 |

Trasa taka jak zawsze, dookoła zapory. Udało się poprawić ostatni rekord średniej z 34,06 na 34,23 km/h. Było by dużo lepiej, gdyby nie to, że pod koniec grupka osób szła sobie całą drogą i nie zrobili mi miejsca, musiałem zjechać na dziurawe pobocze i przez to czujnik od licznika mi się przekręcił i przestał działać. Musiałem się zatrzymać i go poprawić, a później znowu miałem pecha na skrzyżowaniu gdzie znowu musiałem zwolnić do zera i ruszać od nowa.

Przejadę się jeszcze z kilka razy na tych oponach i zmieniam z powrotem na stare, te vittorie założę może dopiero we wrześniu i będę próbował przekroczyć średnią 35 km/h.

Wyjechałem późno dlatego tylko taka krótka trasa. Na początku było jeszcze duszno i ciepło, ale później zrobiło się lepiej. Przez całą drogę wiał wiatr, chociaż pod koniec trochę słabiej.

Myślałem, że uda mi się pobić również rekord max speeda, ale jednak nie wyszło...