Temperatura:-9.0
Rower:Kross A4

Przejażdżka po okolicy

Środa, 29 grudnia 2010 · dodano: 29.12.2010 | Komentarze 6 |

Po za jedną główną drogą, gdzie był duży ruch i sam lód jechało się w miarę dobrze. Po wale na zaporze dało się dzisiaj sprawnie poruszać za sprawą dobrze wydeptanego już śniegu. Zdziwiłem się, że nawet przez las jest wyjeżdżona droga i dało się tam normalnie jechać.

Pod koniec robiło mi się coraz zimniej, nie wiem jak co poniektórzy wytrzymują dużo dłuższe dystanse na jeszcze większym mrozie.

W rowerze mam niezbyt dobrze wyglądające błotniki, ale już ich nie ściągam. Założyłem je jesienią jak często padał deszcz, później jak już jakiś czas utrzymywał się śnieg, postanowiłem je ściągnąć, bo tylko przeszkadzały. Dwa dni później śnieg zaczął topnieć i znowu je trzeba było zakładać... Szkoda, że nie pomyślałem wcześniej i nie kupiłem jakiś z szybkim montowaniem.

Nie bardzo wiem jak dodawać jazdę po śniegu, pod którym jest asfalt, czy wpisywać to w terenie czy nie. Na razie jako teren dodaję tylko miejsca gdzie nie ma asfaltu pod śniegiem.

Jak do tej pory to mój najdłuższy zimowy wypad, teraz pasowało by jakąś 30stke zrobić, ale to chyba po zamontowaniu jakiegoś grzejnika pod kurtką.
W lesie © mich

Nad Zaporą Goczałkowicką © mich
Kategoria Kross A4, 0-50km

tajemniczyjogurt
| 21:43 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Jakby co, to nie mówiłem tego z intencją, żebyś zaznaczył inny rower, po prostu mam taką samą ramę :P
mich
| 20:16 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj racja, dzięki, zapomniałem przestawić, bo treka mam ustawionego jako domyślnego
adam95mtb
| 19:59 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj To jest Kross A4level nie Trek 1.5
tajemniczyjogurt
| 16:57 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj Muszę się szarpnąć na coś dłuższego niż 15 km, jak widzę po wpisach niektórych osób... da się.
Fajny rower :)
kundello21
| 16:29 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj Dłuższe dystanse idą same jakoś:) Trzeba jeść i trzeba sie grzać.
abarth
| 15:13 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj Jazdę w głębszym śniegu traktowałbym jako teren - w końcu nie są to normalne warunki do jazdy, a i przyczepność bardzo mocno spada, coś' ala błoto.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla