Rower:Kross A4

Dłuższa przejażdżka

Poniedziałek, 17 stycznia 2011 · dodano: 17.01.2011 | Komentarze 2 |

Najpierw jechałem dookoła zbiornika łąckiego, potem goczałkowickiego. Pogoda ładna, troszkę zimniej niż wczoraj, ale cały czas świeciło słońce. Czasem, aż za bardzo bo momentami nie było nic widać. Jechało się w miarę dobrze, średnia wyszła powyżej zakładanej.

Trochę mi szkoda tych opon na asfalt, ale jakbym zmienił na slicki to pewnie zaraz by zaczął padać śnieg, tak samo w przypadku spd. Nowe manetki spisują się bardzo dobrze. Kolano mnie już prawie w ogóle nie boli, także na szczęście obyło się bez wizyty u ortopedy.

Jedyne co mnie teraz martwi (po za sesją) to amortyzator. Nie jestem jakimś specjalistą, ale wydaje mi się, że jest już w beznadziejnym stanie. Nawet przy lekkim hamowaniu przodem widać jakie są duże luzy, odchyla się o mniej więcej 0,5 - 1cm. Po za tym między uszczelkami a goleniami jest widoczny odstęp, pewnie znowu w środku jest pełno wody... Nie jest to dobra informacja, tym bardziej, że jak przeglądałem fora rowerowe, to wychodzi na to, że najlepiej kupić Rebę, a to jak do mnie nie mały wydatek...