Rower:Kross A4

Znowu Wisła

Czwartek, 31 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 1 |

Dzisiaj wybrałem się po raz któryś już w tym roku do Wisły. Częściowo asfaltem, częściowo Wiślaną Trasą Rowerową. Pogoda super, ubrałem się trochę za ciepło, nie spodziewałem się, że aż tak wzrośnie temperatura.

Przez całą drogę czułem, że przeszkadza mi wiatr, przypuszczam, że cały czas trochę z boku wiało. Dopiero ostatnie 13km miałem z wiatrem w plecy.

Niestety, mimo że miałem inne pedały, ciągle coś gdzieś skrzypi i nawet odtwarzacz mp3 nie pomógł...

Coś jest nie tak z dystansem, bo ostatnio na dokładnie tej samej trasie miałem 94,39km a teraz tylko 92km. A wtedy średnia prędkość była by 28.18km/h, więc trochę lepiej. Najprawdopodobniej jest to spowodowane zmianą szerokości obręczy, ale dopóki tego dokładnie nie sprawdzę, to zostawiam dystans taki jaki pokazał licznik.

Druga sprawa to pulsometr. Za długo działał bezawaryjnie, dzisiaj już co jakiś czas pokazywał 0, raz 240. A jak już działał to nie wiem dlaczego, ale prawie cały czas było między 160-170. Mam nadzieję, że źle pokazywał, bo jak nie to ze mną jest coś nie tak. Normalnie po godzinie jechania z takim pulsem byłbym padnięty, to po pierwsze, a po drugie średnia powinna być ponad 30. No chyba, że faktycznie, aż tak ten wiatr przeszkadzał, ale w to wątpię.

Heh.. już wiem co było nie tak z licznikiem, znowu zapomniałem zmienić rozmiar w liczniku po zmianie opon ze slicków na smart samy:) Zaraz to po przeliczam i zmienię dystans na prawdziwy... Wyszło mi ciut ponad 95km.

Nowa wersja Krossa w Wiśle na Rynku © mich

Jako że to ostatni wpis w tym miesiącu, czas na krótkie podsumowanie.
Pogoda ogólnie była niezła, udało się całkowicie uniknąć trenażera.

Wszystkie kilometry: 1050.88 km
Czas na rowerze: 37:58
Średnia prędkość: 27.68 km/h
Maksymalna prędkość: 59.34 km/h
Wycieczek: 19

Jak na mnie jest to sporo kilometrów, dużo więcej niż w zeszłym roku. Jednak w porównaniu do ułożonego planu wyszło słabo, ale plan sobie trochę zbyt ambitny ułożyłem, także nawet jak wykonam go jakieś 70% to już jest nieźle.