Rower:Trek 1.5

Trening i rekord

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 07.04.2011 | Komentarze 2 |

Trasa taka jak na mapce. Wieje przeokropnie, momentami ciężko było udrzeć 17km/h. Niestety w większości miałem pod wiatr lub z boku, dopiero ostatnie 13km było z wiatrem w plecy.

Z powodu tego wiatru jechało się bardzo ciężko i chyba był to najwolniejszy przejazd tej trasy. Ale pobiłem też inny rekord. Na zjeździe miałem wiatr w plecy i poprawiłem swój rekord prędkości z 73,85km/h na 77,20km/h.

Co prawda miejsce tamto nie sprzyja takim prędkością, na końcu zjazdu jest skrzyżowanie, także trzeba wcześnie i mocno hamować, a przy takich hamulcach jakie mam nawet bardzo wcześnie. Po za tym jak normalnie tam jeżdżę to nie odczuwałem, że droga jest taka nierówna.

W Jasienicy na skrzyżowaniu postawili światła i niestety nie najlepiej się tam teraz jedzie bo korek jest za każdym razem.
Kategoria 50-100km, Trek

mich
| 15:08 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Nie:) Tam akurat jechałem pod górkę. A tę prędkość miałem między Jasienicą, a Międzyrzeczem Górnym. Jak się na mapce patrzy to taki nos tam jest. Czubek tego "nosa" to właśnie ten ostry zakręt o którym pisałem. A zjazd jest ciekawy, bo z dużą prędkością można w ten łuk wejść i potem jest prosto i ostro w dół. No tylko trzeba pamiętać o tym skrzyżowaniu na końcu.. ;)
krogulec
| 14:59 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj Czyżby ten rekord padł na zjeździe z Bielowicka do Roztropic ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kresi