Rower:Trek 1.5

Równica - szosowo

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 3 |

Jako, że była dzisiaj ładna pogoda i miałem duże zaległości w jeżdżeniu, postanowiłem wybrać się trochę dalej. Trasa taka jak na mapce. Do Ustronia jechałem bardzo wolno, żeby zostawić sobie siły na podjazd. Mimo to i tak jak dojechałem pod górę to byłem już zmęczony.

Podjazd mi się dzisiaj ciężko jechało, czas słabiutki - 20 min, czyli tylko trochę ponad minutę krócej niż 2 tygodnie temu na Krossie.
Nie spodziewałem się, że będzie tyle śniegu, na drodze było przez to dość mokro i nie rozpędzałem się zbytnio na zjeździe.

Za często na tym rowerze raczej nie będę się tam wybierał, bo asfalt jest beznadziejny, co szczególnie przeszkadza przy zjeżdżaniu. Po za tym o mało co znowu wypadł by mi bidon przy zjeżdżaniu po kostce brukowej.

Pogoda ładna, chociaż nie było za ciepło, a na zjeździe było nawet bardzo zimno.
Tempo spokojne, mimo że prawie tydzień nie jeździłem to jakiś słaby dzisiaj byłem.