HR max:181 ( 90%)
Rower:Trek 1.5

Salmopol i Kubalonka

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0 |

Z okazji wolnego i ładnej pogody wybrałem się w dłuższą trasę.
Podjazdy miałem zamiar jechać spokojnie, tak żeby mieć siły przejechać bez problemów całą trasę. Na podjeździe na Salmopol mi to nie wyszło, bo na początku zobaczyłem jadącego przede mną kolarza. Jechał mniej więcej takim tempem jak ja, więc żeby go dogonić musiałem przyśpieszyć. Udało mi się go dogonić dopiero w połowie podjazdu. Czas podjazdu: 15min 30s, nie za dobrze, ale na razie nie pora na dobre czasy u mnie.

Natomiast podjazd pod zameczek jechałem już najwolniej jak mogłem, ograniczała mnie tylko korba. Jakbym nie miał kompaktowej to byłby problem. Na Kubalonce zrobiłem sobie chwilę przerwy na drugie śniadanie, a potem zjazd do Wisły. Na zjazdach robiło się trochę zimno, szczególnie w cieniu.

Dalszą cześć drogi od Wisły do domu wlokłem się strasznie, puls niski, ale nogi już były słabe. Do tego przez większość drogi powrotnej trochę przeszkadzał wiatr.