Rower:Kross A4

Maraton MTB - Złoty Stok 2011

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 0 |

W końcu pierwszy start w tym sezonie. Pogoda pomimo złych prognoz była super - ciepło i słonecznie. Trasa ogólnie mi się podobała. Po starcie jechałem powoli, parę razy trzeba było się zatrzymać z powodu korków. Dobrze, że na początku był długi podjazd to zrobiło się trochę luzu przed zjazdem.

Przez pierwszą połowę cały czas oszczędzałem siły, co okazało się dobrą decyzją, bo na ostatnich podjazdach byłem już słaby. W zasadzie jedyne z trasy co mi się nie podobało to zjazd po drugim podjeździe, dużo dużych kamieni, raczej tego nigdy nie polubię.

Za to ostatni zjazd jak dla mnie był najlepszy. Było szybko, równo i szeroko, także mogłem spokojnie siąść na siodełku i trochę odpocząć. Tam też chyba uzyskałem maksymalną prędkość.

Nie bardzo pamiętam pierwszy zjazd, bo jechałem w większej grupie i bardzo szybko to przeleciało, podobno było tam najstromiej, ale nie wiem nawet, który to był moment.

A i prawie bym zapomniał napisać, że rower w nowej konfiguracji spisał się świetnie, nie było żadnych problemów przez całą drogę.

Jeżeli chodzi o wynik, to bez rewelacji, ale może być jak na pierwszy start. Ledwo udało się mi zmieścić pierwszej połowie stawki M2. Na szczęście czas był wystarczający, żeby mieć 3 sektor na następny start.

165/519 open, 78/160 M2, czas 02:39:20.882, strata 00:42:55.

Fotka znaleziona w linku z mtbforum.pl:
Zaraz po starcie © mich

Jako, że to ostatni wpis w kwietniu, czas na krótkie podsumowanie:

Wszystkie kilometry: 1053.02 km (w terenie 90.00 km; 8.55%)
Czas na rowerze: 40:06
Średnia prędkość: 26.26 km/h
Maksymalna prędkość: 77.20 km/h
Wycieczek: 16
Średnio na wycieczkę: 65.81 km i 02:30 godz.

Niestety, wyszło słabiej niż w zeszłym roku i nie ma żadnego postępu w porównaniu do marca. Powodem była głównie pogoda, która w pierwszej połowie kwietnia była gorsza niż marcu.