HR max:180 ( 90%)
Rower:Trek 1.5

Mocna setka

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 1 |

Trasa tak jak zawsze na setkę, dwa okrążenia dookoła zapory goczałkowickiej.
Nie miałem tego dzisiaj w planie, ale po 5km od domu chciałem się napić i zobaczyłem, że zapomniałem bidonu.

Nie chciałem się wracać i przejechałem jedno okrążenie takie jak na mapce, a potem zjechałem do domu po wodę i zjeść banana, bo przed wyjazdem nie jadłem za dużo.

Bez picia ciężko się jechało, po 10km już zaschło mi w gardle, średnia po pierwszym kółku była 32,6km/h. Mogło być dużo lepiej.

Drugie okrążenie troszkę zmienioną trasą, tak jak na mapce. Starałem się nadrabiać średnią i ostatecznie się to udało, ale sporo mi jeszcze brakuje do 33,33km/h.

Z drugiej strony to może i dobrze, bo jakbym się zmieścił w te 3h to nie miałbym już do końca sezonu co robić:) Po za tym w porównaniu do ostatniej jazdy po tej trasie (prawie miesiąc temu) jest poprawa o 6 minut.

Pogoda w miarę dobra, na szczęście nie za gorąco, ale za to momentami dużo ciemnych chmur i nie wiedziałem czy nie zmoknę.