Rower:Trek 1.5

Kurde, co jest...

Wtorek, 16 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 0 |

Chyba pobiłem dzisiaj rekord najwolniejszego okrążenia. Nie wiem co się ze mną dzieje, dzisiaj mimo bezwietrznej pogody czułem się jakbym w każdą stronę miał pod wiatr...

Zamiast mieć lepszą formę, przez to, że jeżdżę więcej niż w zeszłym roku to jest na odwrót. Chyba się już wyjeździłem w tym sezonie. Może za wcześnie zacząłem jazdę w tym roku, najbliższą zimę raczej sobie odpuszczę..

Jechałem dookoła zapory, prawie tak jak na mapce, po za tym, że czułem się jakbym całą drogę kogoś holował, jechało się bez problemów.

Kończy mi się właśnie opakowanie Isostaru, używałem go po raz pierwszy i ostatni. Nie widzę żadnych plusów w porównaniu do czystej wody, tak więc zostaję przy wodzie.

Strasznie się już dzień skrócił, jak ostatnio wracałem koło godziny 20 to słońce już prawie zaszło... Napisałbym, że niestety kończy się lato, ale jak się może kończyć coś czego nie było.

Zapomniałem ostatnim razem wrzucić fotkę, którą zrobiłem sobie na pamiątkę. Licznik z Treka po prawej, z Krossa przy okazji po lewej. Wiedziałem, że po ostatniej jeździe będę miał 10 000km, ale nie spodziewałem się, że wyjdzie tak równo:) Jak do tej pory to największy przebieg jaki zrobiłem na jednym rowerze (Kelly's miał koło 7000km)