Rower:Kross A4

Wycieczka w góry

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 1 |

Ostatnio w górach byłem na maratonie w Złotym Stoku, a w "swoich" nie byłem od marca. Dzisiaj miałem całkiem wolny dzień i postanowiłem nadrobić trochę zaległości.

Do Ustronia zajechałem Wiślaną Trasą Rowerową, potem na Równicę, dalej na Orłową. Stamtąd chciałem zjechać do Brennej żółtym szlakiem, ale nie do końca mi to wyszło i wyjechałem trochę w innym miejscu. Szkoda, bo chciałem po szukać bunkra "Diabli młyn", którego to znalazłem na mapie. Z Brennej zielonym szlakiem na Błatnią, a dalej zółtym zjechałem do Jaworza.

Tempo wycieczkowe cały czas, na podjeździe pod Równicę słońce już trochę przypiekało, jechałem mniej więcej 10-11km/h, zamiast jak zwykle 13, a mimo to dość mocno się zmęczyłem.

Zjazd z Orłowej do Brennej jak dla mnie masakryczny, baardzo stromo i pełno luźnych kamieni. Nie wiem czy dobrze zrobiłem decydując się na Błatnią. Droga tam była okropna, do tego słońce grzało już na całego. Sporo kawałków szedłem z "buta" bo już nie umiałem tam jechać.

Zjazd z Błatniej bezproblemowy, jechałem już tamtym szlakiem ostatnią jesienią, ale w drugą stronę.

Niestety coś pecha miałem, bo pierwszy raz zabrałem aparat w góry, a powietrze było mało przejrzyste, przez co głównie na zdjęciach mgłę widać...

Zaraz się zacznie... © mich

Jeden z tych "trójkątów", które widać z daleka jak się jedzie do Ustronia © mich

Z Równicy zamglony widok © mich

Czubek Równicy to w zasadzie tam jest. Zaraz tam będę, tylko trochę powietrza trzeba z opon upuścić... © mich

Widok z Równicy, niestety lepszej widoczności dzisiaj nie będzie... © mich

O! Nawet zoom w aparacie jako tako działa. © mich

W końcu na Orłowej... © mich

Ognisko? © mich

Zjazd do Brennej. Na zdjęciu niestety nie widać za dobrze jak stromo i jak dużo luźnych kamieni tam było © mich

Dalej na zdjeździe do Brennej. Na zdjęciach nie wyszło to najlepiej, ale naprawdę ładne widoki tam były. © mich

Jeszcze jedno zdjęcie po drodze do Brennej. © mich

Jeszcze kawałek do Błatniej, ale... nie chce mi się już. © mich

Kross, a w tle cross... Jeszcze kawałek do schroniska na Błatniej. © mich

O tam właśnie widać schronisko. © mich

Widok na zdjeździe z Błatniej © mich

I z zoomem, ale nie mam pojęcia co to za miejscowość. Będę musiał popatrzeć na mapę. © mich