Rower:Trek 1.5

Równica

Piątek, 29 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0 |

W końcu udało mi się wybrać gdzieś dalej. Pierwszy raz w tym roku w górach i pierwsza setka:)

Miało być dzisiaj ciepło i było. Wyjechałem dopiero po wpół do 9, miałem wyjechać wcześniej, ale tak wyszło. Jechałem spokojnym tempem, nie czułem się jakoś mocno dzisiaj.

Podjazd poszedł bardzo słabo (23:30), ale można się było tego spodziewać. Wstyd się przyznać, ale musiałem jechać na najwolniejszym przełożeniu, a i tak jeszcze miałem ciężko...

Na Równicy chwila odpoczynku, jeszcze nigdy jak tam byłem nie było tak pusto jak dzisiaj. Zjazd poszedł sprawnie, tylko na kostce to myślałem, że rower mi się rozleci, a jechałem tam tylko ok. 30km/h cały czas hamując.

Powrót tą samą drogą, jechało się trochę gorzej, bo na podjeździe zaczął mnie boleć brzuch. Na samym końcu dużo nie brakło, żebym zaliczył pierwszą glebę (albo raczej asfalt) na Treku. Na skrzyżowaniu skręcałem w prawo, nie jechałem szybko, trochę przyhamowałem i skręcam, a nagle zablokowało mi się tylne koło i trochę zarzuciło bokiem. Bardzo byłem tym zaskoczony bo wcale jakoś mocno nie hamowałem.