Temperatura:-4.0
Rower:Kross A4

Przejażdżka

Wtorek, 22 stycznia 2013 · dodano: 24.01.2013 | Komentarze 0 |

Krócej niż ostatnio, bo nie było za bardzo gdzie jeździć. Śniegu znowu dosypało, na drogach nie najlepsze warunki więc nie chciałem się tam pchać i dodatkowo przeszkadzać kierowcom.

Zaczęło się pechowo, bo przy wsiadaniu na rower lekko zahaczyłem nogą o błotnik i teraz nie mam błotnika.

awaria:/ © mich

Pojechałem lasem do Pszczyny i z powrotem. Miałem w ogóle nie jechać polnymi drogami, bo już ostatnio były nie przejezdne, a teraz mogło być tylko gorzej. Jednak jak wracałem to skusiły mnie widoczne koleiny po jakimś pojeździe i wjechałem w pola.

Dopóki było płasko dało się jechać tymi koleinami, ale po jakimś czasie zaczął się lekki podjazd i droga była już cała przeorana i tak było na każdym zjeździe i podjeździe. Żeby było ciekawiej, koleiny były oblodzone i twarde, więc nie było szans po tym jechać.

Potem było jeszcze gorzej, bo następna droga nie miała żadnych kolein. Po kilkunastu próbach udało mi się na niej ruszyć i przez chwilę jechać po wydeptanych śladach. Natomiast jak tylko ślady się skończyły rower zapadł się w śnieg i już do końca, czyli ok. 1km musiałem iść z buta. Próbowałem co chwilę czy nie da się jechać, ale nie dało się... Z wierzchu był świeży śnieg, pod nim ok. 1cm warstwa lodu, a jeszcze niżej stary śnieg.