Rower:Kross A4

Wisła

Wtorek, 5 marca 2013 · dodano: 05.03.2013 | Komentarze 0 |

Od dłuższego czasu chciałem się tam wybrać i w końcu się udało. Pogoda bardzo ładna, chociaż w tamtą stronę musiałem się męczyć pod dość silny wiatr. Jechałem częściowo asfaltami, częściowo wiślaną trasą rowerową.

W terenie sporo błota, a im bliżej Wisły tym częściej trafiał się śnieg. Momentami nie dało się jechać i musiałem prowadzić, dlatego przy pierwszej okazji wskoczyłem na asfalt. W błocie i śniegu nie pomagała niedziałająca przednia przerzutka, jak również to, że tylna działała nawet bez dotykania manetki.

Na rynku zjadłem drugie śniadanie i z powrotem do domu z wiatrem w plecy przez większość drogi. Średnia wyszła marna, ale jakby nie to przedzieranie się przez śnieg to myślę, że 25 było by spokojnie.

Po tej wycieczce mam już dość zimówki, nie będę się zastanawiał czy pogoda się jeszcze pogorszy czy nie, tylko jak będę miał chwilę czasu to rozbieram ją na kawałki i zakładam letni osprzęt.

Trek za to już prawie gotowy, jutro jazda testowa, żeby sprawdzić czy wszystko dobrze poskręcałem :) Przedni hamulec udało mi się dopasować, tylny niestety został stary. Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem nowej tylnej Tiagry to proszę pisać :)