Rower:Kross A4

Prawie Błatnia

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 2 |

Pogoda dzisiaj super, wczoraj poskładałem rower i nie chciałem od razu gdzieś daleko się wypuszczać, więc pojechałem do Jaworza, żeby zobaczyć jak wygląda droga na Błatnią.

Chciałem zrobić tak, że pojadę szlakiem, którego nie znam, a zjadę znaną mi drogą. Niestety oznaczenia szlaków są tylko na mapach, trochę pobłądziłem. Pojechałem ścieżką przy której była drewniana strzałka z napisem "Błatnia", ścieżka była bardzo stroma i do tego po jakiś 10 min. jazdy skończyła się.

Kawałek poszedłem na przełaj do góry licząc, że trafię w końcu na jakiś szlak. Udało się znaleźć jakąś drogę, nie bardzo wiedziałem, w którym kierunku mam jechać, więc pojechałem, albo raczej poszedłem, najpierw w lewo. Po chwili droga była już cała zasypana śniegiem więc zawróciłem i pojechałem w drugą stronę. Na początku było bardzo delikatnie z górki, a po chwili zaczął się zjazd. Na końcu zjazdu wyjechałem na drogę, którą wcześniej przyjechałem.
W sumie musiałem być niedaleko od szczytu, bo patrząc po km, to gdy jechałem parę lat temu tą trasę, którą chciałem dzisiaj przejechać (przeciwnym kierunku), to zrobiłem 65km.