Rower:Kross A4

Maraton MTB - Krynica 2013

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 0 |

Niecały tydzień po Złotym Stoku drugi start w tym roku. Pogoda zapowiadała się beznadziejna i taka była. Koledzy nie przepisali się z mega na mini więc też postanowiłem spróbować pojechać mega.

Na starcie było mi zimno i chyba trochę za grubo się ubrałem, bo później na podjazdach się gotowałem, szczególnie jak wyszło słońce. Na całe szczęście nie lało na trasie jak jechałem, ale wcześniej musiało padać dość mocno, bo bagna było sporo.

Początek jechałem spokojnie, żeby oszczędzać siły. Jednak i tak gdzieś od połowy jechało mi się coraz gorzej, a końcówkę już ledwo się wlokłem. Ponieważ startowało bardzo mało zawodników to nie straciłem dużo pozycji, ale straciłem dużo czasu.

Pierwszy zjazd mi się podobał, natomiast kolejny był masakryczny. Stromo i straszne błoto. Tak gdzieś do połowy zjechałem, ale później trafiłem przednim kołem na przeszkodę i postawiło mnie bokiem. Na szczęście nie przeleciałem przez rower, ale musiałem zsiąść i dalej ześlizgiwać się na nogach.

Od 10km napęd wydawał okropne jęki, bałem się tylko, żeby nie strzelił łańcuch. Po 20km zauważyłem, że nie zostało mi za dużo przednich klocków.

Pod koniec na bardzo śliskim i stromym zjeździe trochę za bardzo odpuściłem hamowanie, przednie koło wpadło w poślizg i leżałem. Pozbierałem się szybko i myślałem, że obyło się bez strat, ale po powrocie do domu okazało się, że trochę się poobijałem, poobdzierałem i uszkodziłem spodnie.

Strata do pierwszego spora, ale nie mam porównania, bo był to mój pierwszy start w Krynicy.

64 Open 23 M2 czas 03:38:49.8 i 01:03:45 straty.

Teraz czeka mnie rozkręcenie roweru na kawałeczki i czyszczenie...