Rower:Kross A4

Wisła

Piątek, 21 czerwca 2013 · dodano: 21.06.2013 | Komentarze 0 |

Dawno tam nie byłem, w ogóle dawno nie jechałem jakieś dłuższej trasy. Wybrałem się więc do Wisły, trasą taką jak zawsze. Częściowo Wiślaną Trasą Rowerową, częściowo asfaltami. Ostatnio pogoda taka jaką lubię najmniej, czyli straszne upały. Dlatego postanowiłem pojechać wcześnie rano.

Wstałem przed piątą, ale niestety wyjechać udało mi się dopiero za dwadzieścia szósta. Jak się później okazało, co najmniej o godzinę za późno. Początek jechało się całkiem dobrze, ale po pół godzinie jazdy zaczął wiać lekki wiaterek i już resztę trasy miałem delikatnie pod wiatr.

Do godziny 7 jechało się super, do 8 było jeszcze znośnie, ale potem był już pełen ogień. Część udało mi się jechać pomiędzy krzakami w cieniu, ale ostatnie ~25km było już po asfalcie w słońcu. W dodatku spodziewałem się, że od Strumienia do domu, czyli jakieś 13km będę miał trochę z wiatrem, a okazało się, że było pod wiatr.

Średnia wyszła jak na takie warunki całkiem niezła. Byłaby lepsza, ale pod koniec już nie miałem sił jechać i mocno zwolniłem.