Rower:Trek 1.5

Równica

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 0 | Uczestnicy

Trasa dokładnie taka jak na mapce. Pierwszy raz w górach na szosie w tym roku i jednocześnie pierwszy dłuższy dystans w tym roku. Do Ustronia spokojnym tempem, lekko pod wiatr.

Podjazdu na Równicę tak długo jeszcze chyba nie podjeżdżałem. Zapomniałem zmierzyć dokładnie czas, ale było to coś między 25-30 min. Gdzie przeważnie udawało mi się podjechać poniżej 20min. Nawet w zeszłym roku lepiej mi szło, pomimo, że jeździłem dużo mniej na rowerze.

Na zjeździe spokojnie, nie za dobrze mi się tam jechało, bo plecak mam źle wyregulowany i zjeżdżał mi na kask. Po za tym musiałem zrobić sobie z minutę postoju, bo dojechałem do tyłu autobusu i nie bardzo było jak go wyprzedzić.

Z powrotem było przez dłuższy czas lekko z wiatrem, jechało się całkiem dobrze, aż do Landeku. Później do Strumienia było już ciężej, a kawałek za Strumieniem całkiem osłabłem, zrobiłem sobie krótki odpoczynek i wlokłem się już dalej 25km/h.

Średnia wyszła nie najlepsza, ale też i nie najgorsza w porównaniu z poprzednimi wypadami na Równicę. Pogoda była ładna, ale w końcówce już mocno grzało.