Rower:Kross A4

Pierwsza tegoroczna jazda i podumowanie 2011

Niedziela, 1 stycznia 2012 · dodano: 01.01.2012 | Komentarze 0 |

Trasa - dookoła zapory. Pogoda w miarę dobra, ale zimny wiatr był.

Rok się skończył, nie wszystko wyszło tak jak miało, ale nie było źle.
Nie udało mi się osiągnąć zamierzonego celu jeżeli chodzi o całkowity dystans (miało być 9000-10000km). Wszystko przez to, że skończyłem treningi we wrześniu, co świetnie widać na wykresie.

Za to udało mi się pobić wszystkie inne rekordy, z czego prawie wszystkie w końcówce września! W końcu zrobiłem 200km wyjazd i to nawet z dobrą średnią.

Udało mi się poprawić zeszłoroczną najlepszą prędkość średnią na stałej trasie - tej co dzisiaj jechałem. Tego się nawet nie spodziewałem, ponieważ we wrześniu już raczej wolne jazdy robiłem.

Przejechałem kilka maratonów, dokładnie tyle samo co w zeszłym roku. Raz było lepiej, raz gorzej, znowu nie udało mi się ani razu załapać na mega na pierwszą setkę, chociaż nie dużo brakło...
Złoty Stok
Zabierzów
Kraków
Istebna(mini)
i jeden szosowy - Pętla Beskidzka

Wszystkie kilometry: 8803.46 km (w terenie 740.40 km, 8%)
Czas na rowerze: 321:55
Średnia prędkość: 27.35 km/h
Wycieczek: 156
Średnio na wycieczkę: 56.43 km i 02:04 godz.